TPO Magazine en Villamedia presenteren het NK Kioskverkoop voor journalisten

Journalisten opgelet: TPO Magazine en Villamedia organiseren het eerste Nederlands Kampioenschap Kioskverkoop. Alle deelnemers krijgen de opbrengst van hun inzending uitbetaald. Maar van de winnaar wordt die opbrengst verdubbeld. Doe ook mee!

De journalist van de toekomst is meer dan een tegellichter alleen. Een journalistieke productie moet immers ook nog op een slimme, overtuigende manier aan de man worden gebracht. De (online) mogelijkheden hiertoe worden alsmaar groter: steeds meer journalisten kiezen voor zelfstandigheid en nemen zelf verantwoordelijkheid voor de productie en het uitgeven van hun verhalen.

De wedstrijd

Om het belang van de promotie van journalistieke producties te benadrukken organiseren TPO Magazine en Villamedia het eerste Nederlandse Kampioenschap Kioskverkoop voor journalisten. Het werkt als volgt: je schrijft voor 1 september een artikel dat wij zullen publiceren in de belangrijkste kiosken van Nederland. Vervolgens moet je zelf proberen je verhaal zo vaak mogelijk te verkopen. Iedereen krijgt de netto opbrengst van de verkoop van zijn of haar artikel zelf uitbetaald. Maar van de winnaar wordt de opbrengst verdubbeld.

Spelregels

  • Je schrijft een origineel, niet eerder gepubliceerd verhaal.  
  • Dat stuur je voor 1 september op naar magazine@thepostonline.nl.
  • TPO Magazine publiceert je verhaal in Blendle/Cafeyn, eLinea en MyJour.
  • Vervolgens neem je zelf de marketing en promotie ter hand (waarbij we je wel kunnen helpen met wat tips & tricks). 
  • Let op: deze wedstrijd is expliciet bedoeld voor journalisten, niet voor columnisten. Opiniestukken, persoonlijke ontboezemingen of huis- tuin- en keukenanekdotes worden daarom niet meegenomen.  
  • De wedstrijd loopt tot 15 september. Iedereen die een verhaal instuurt dat aan de criteria voldoet krijgt een kans.

De prijs

  • Alle deelnemers krijgen na aftrek van de BTW en de commissies van de kiosken 100% van de netto opbrengst.
  • Van de winnaar wordt de opbrengst door TPO Magazine verdubbeld. 
  • Daarnaast mag de winnaar bij TPO Magazine een eigen kanaal beginnen.
  • Villamedia zal voor dat kanaal gratis advertentieruimte vrijmaken.
  • Alle deelnemers krijgen een gratis abonnement op TPO Magazine

* Voor wie die dit bericht in Blendle/Cafeyn leest: wij hebben er vanzelfsprekend geen enkel bezwaar tegen als u hierna gebruik maakt van de geld terug-knop. 

Mijn gekozen waardering € -