“Haat een bitch, maar ik hou van dr heupen!” “Iene miene mutte, tien pond grutten. Ik kies een whip en neem het mee!” “Als je me schreeuwt, stoot ik hard, loop je mank!” “Zonder takkie grijp ik haar aan dr bil!” “Zij gaat op haar knieën, maar ik denk niet dat zij gelooft!” “Ik neuk je als een hond ook al draag je een hoofddoek!”
Lees verderMedia
Sigrid Kaag en John de Mol hebben hetzelfde probleem: clusterbommen!
#MeToo blijkt geen gewone bom, maar een clusterbom. Wanneer een dergelijk projectiel ontploft, komen er tientallen of honderdtallen kleinere bommetjes vrij, die op hun beurt allemaal ontploffen. Alle kanten uit en sommige blijven op de grond liggen, omdat ze niet zijn afgegaan.
Lees verder(BD)SM, porno en de verheerlijking van seksuele vernederingen
Laatst scrolde ik door een digitaal magazine over seksualiteit. De plaatjes daarbij zijn altijd om de aandacht te trekken. De hedendaagse internetmens wordt immers 80% visueel gestuurd. Het eerste artikel ging over seksueel misbruik. En wat je als slachtoffer allemaal aangeraden werd om te doen en niet te doen.
Lees verderElon Musk: De redding van Twitter of een aanstaande ramp?
Elon Musk, de rijkste man ter wereld, neemt voor 44 miljard dollar het invloedrijke platform Twitter over. Dat houdt de gemoederen flink bezig, niet in de laatste plaats op Twitter zelf. Is het een goede zaak dat Elon Musk Twitter de nieuwe eigenaar van Twitter wordt, of is het juist een gevaarlijke ontwikkeling dat een excentrieke miljardair zoveel invloed kan uitoefenen?
Lees verder‘Weinig baat’? Christian Van Thillo heeft een werelddeal aan de Belgische bezorgsubsidie
Christian Van Thillo is de machtigste mediamagnaat van het Nederlandse taalgebied, maar hij praat nooit met de media.
Lees verderEigen rapport van DPG Media bewijst: journalisten betalen inderdaad de rekening voor Van Thillo’s expansie
“Journalisten betalen de rekening voor de expansie van Christian Van Thillo”, stelde ik op 5 februari 2020 op Follow the Money. Vandaag wordt mijn gelijk bevestigd: de honderden miljoenen die mediatycoon Van Thillo de afgelopen jaren spendeerde aan overnames, verhaalt hij inderdaad voor een belangrijk deel op zijn journalisten – met name op de 4.500 freelancers die werken voor Van Thillo’s DPG Media Nederland. Dat blijkt uit een rapport van adviesfirma KPMG, nota bene opgesteld in opdracht van DPG Media.
Lees verder